Alla inlägg under november 2010

Av Biggan och Cinnamon - 27 november 2010 19:42

Idag har jag varit ledig,skulle egentligen jobbat men det var sista gången på buggkursen så Sussi jobbade åt mej.Så snällt av henne att göra det.Få se om vi kan hålla i det här med dansen nu och åka ut och svänga runt lite.Det är ju dans på Yesterday den 26 dec.till Blender.Det vore nått att åka på.Världens chans att få jobba bort julmaten.Har precis ätit middag,gjorde spenatsoppa som jag älskar,är så sabla gott så det finns inte.Mumsfilibabba....        I morgon ska jag jobba men har den bästa tiden på söndan 8-15 då har man fortfarande lite söndagsfeeling när man kommer hem. Måste rensa hemma imorgon när jag kommer hem från jobbet,har beställt en ny soffa från Mio och den har kommit,så det är bara att åka och hämta den.Bara och bara förresten,det är så pass mycket snö på tomten nu så jag kommer inte upp med bil och släp så jag får försöka skotta en gång och låna pirra och köra upp den med.Hur kul är det på en skala? -10. Men allt går att lösa med lite vilja och det kan jag ha mycket av om det vill sej väl. Nej nu ska jag göra ordning lite hemma för det ser ut som ett bombat skithus.   Ha det så länge till nästa gång jag orkar skriva nått. Birgitta

Av Biggan och Cinnamon - 15 november 2010 19:09

Hallå ni som hittat hit,då var ännu en arbetsdag över,fått massage och tränat en stund efter jobbet.Känner mej ganska nöjd med dagen.Vädret har varit urkasst hela dan man vill inte gå ut precis.Det är regntäcke på hunden och hon vill knappt gå ut ändå,förstår henne.Fick jag välja hade jag legat på soffan och ätit praliner idag.Man får inte allt man önskar så man får vara glad för det lilla.             Ska försöka lära mej att lägga in bilder här på bloggen så kommer det att bli lite bilder på min goa lilla hund.                                Ha nu en trevlig kväll så hörs vi vidare.Biggan och Cinnamon

Av Biggan och Cinnamon - 14 november 2010 20:33

ska bara prova för att se om det länkas till mitt facebook konto

Av Biggan och Cinnamon - 14 november 2010 19:39

Ja då ska vi se hur det här kommer att gå,har aldrig bloggat förut så det ska bli spännande.Sen med en internet uppkoppling som kan bryta 15-20 gånger på en timme vilket gör att man kan behöva blodtryckssänkande gör det till en utmaning.Men men jag gör ett försök.Jag som ska försöka mej på att blogga heter Birgitta och bor på en ö i Norrtälje skärgård med min hund och 2 katter i ett litet hus som jag trivs så himla bra i. Jag flyttade hit ut sista helgen i maj förra året och bodde i Ösmo innan.Här planerar jag att bo kvar väldigt länge.  Jag har ett stort bakprojekt på gång,min kompis och jag ska stå på julmarknaden här ute och sälja våra grejor som är stickat,virkat,sytt och lite annat smått och gott,plus kakorna jag ska baka då.Det ska bli så sabla kul att stå på julmarknaden. Ja nu har jag testat att blogga så får jag se resultatet om det är nån som läser.Skriv gärna något i gästboken. Ha en forsatt trevlig söndagkväll alla.<3 Birgitta och Cinnamon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards