Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Måndag lovely måndag

Av Biggan och Cinnamon - 15 november 2010 19:09

Hallå ni som hittat hit,då var ännu en arbetsdag över,fått massage och tränat en stund efter jobbet.Känner mej ganska nöjd med dagen.Vädret har varit urkasst hela dan man vill inte gå ut precis.Det är regntäcke på hunden och hon vill knappt gå ut ändå,förstår henne.Fick jag välja hade jag legat på soffan och ätit praliner idag.Man får inte allt man önskar så man får vara glad för det lilla.             Ska försöka lära mej att lägga in bilder här på bloggen så kommer det att bli lite bilder på min goa lilla hund.                                Ha nu en trevlig kväll så hörs vi vidare.Biggan och Cinnamon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Biggan och Cinnamon - 18 november 2016 23:19

  Halloj! Nu har jag blivit ledig i 4 dagar,ska inte jobba förräns på onsdag klockan 15,känns toppen. Ska försöka fixa lite här hemma och pyssla till julmarknaden som jag och min kompis Helen ska stå på,ska försöka bli av med lite grejor.  Ska baka m...

Av Biggan och Cinnamon - 17 november 2016 07:46

Hej ni som är vakna.Själv ska jag snart till jobbet,önskar jag sluppit gå upp i morse då jag var sååååå trött,hade lätt kunnat somna om.Får sovmorgon fredag istället �� Få se om jag blir av med vinterdäcken jag hade till forden ikväll,h...

Av Biggan och Cinnamon - 14 november 2016 21:23

      Skit att vi torska i bowlingen ikväll.Man kan ju inte vinna jämt.Bara att bita ihop och ta nya tag till nästa match.Jag vann mina två matcher men vi sumpade totalen. ...

Av Biggan och Cinnamon - 14 november 2016 10:37

Ja jösses vad det var länge sen jag skrev nått här. Sist så bodde jag ute på Blidö och jobbade på ICA-butiken där ute.Nu har jag bott i snart 3 1/2 år nere i Sorunda och 3 år i min lägenhet jag har.Har mina 2 hundar men mina katter har fått gå över r...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards